FRAKT OG RETUR
Kontaktskjema
FAQ
RETUR
Ønsker du å returnere en vare, kan den sendes i original emballasje til:
FabSkin AS
Kvamsvegen 301
Merk forsendelsen med ordrenummer, og ta kontakt med oss på [kontakt.fabskin@gmail.com] før retur.
FRAKT
V sender varer i hele norden. Normal leveringstid er mellom 2 - 5 dager.
Betaling
Selgeren kan kreve betaling for varen fra det tidspunkt den blir sendt fra selgeren til kjøperen.
Dersom kjøperen bruker kredittkort eller debetkort ved betaling, kan selgeren reservere kjøpesummen på kortet ved bestilling. Kortet blir belastet samme dag som varen sendes.
Ved betaling med faktura, blir fakturaen til kjøperen utstedt ved forsendelse av varen. Betalingsfristen fremgår av fakturaen og er på minimum 14 dager fra mottak.
Kjøpere under 18 år kan ikke betale med etterfølgende faktura.
Salgs- og kjøpsbetingelser
Alle priser i nettbutikken er oppgitt i norske kroner (NOK) og inkluderer merverdiavgift (mva.). Vi tar forbehold om eventuelle skrive- og trykkfeil, prisendringer og utsolgte varer. Når du bestiller varer gjennom Fab Skin, inngås en bindende avtale om kjøp i det bestillingen er bekreftet.
Reklamasjon
Dersom du mottar en vare som er defekt eller feil, har du rett til å reklamere i henhold til Forbrukerkjøpsloven. Ta kontakt med oss så snart som mulig via [kontakt.fabskn@gmail.com], og legg ved ordrenummer og bilder av produktet. Ved godkjent reklamasjon dekker vi returfrakt og sender deg enten nytt produkt eller full refusjon.
Leveringstid
Normal leveringstid er 2–5 virkedager avhengig av hvor i landet du bor. I høytider eller ved stor pågang kan leveringstiden være noe lengre. Vi sender alle ordre med [Posten/Bring eller annen transportør du bruker]. Når bestillingen er sendt, mottar du sporingsinformasjon.
Angrerett
Som kunde hos Fab Skin har du rett til å angre på kjøpet ditt i henhold til angrerettloven. Angreretten gjelder i 14 dagerfra den dagen du mottar varen. Dersom du ønsker å benytte deg av angreretten, må du gi oss beskjed innen fristen via e-post til [kontakt.fabskin@gmail.com].
For at angreretten skal gjelde, må varen returneres i samme stand som da du mottok den, og så langt det er mulig i original emballasje. Av hygieniske årsaker kan vi dessverre ikke ta imot retur av produkter som er åpnet eller brukt.
Når vi har mottatt og godkjent returen, tilbakebetaler vi kjøpsbeløpet til samme betalingsmåte som ble brukt ved bestilling. Kunden betaler selv returfrakt.